~MyLifeAsSara~

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 31 oktober 2012 22:31

Hej , jag har inte skrivit för att jag e ju hos min bästis och då rinner tiden iväg
Men iallafall , vi har varit på bio och sett Ted :) den var jätte bra!
Och sedan har vi gått halloween typ tre gånger :D Hahaha
Vi har varit på bibiblan och varit på datorn :) nu sitter jag och skriver här och Emma vid datorn :) kommer bilder senare i veckan, ps ska till emporia imorgon :) , ni som inte vet så är det de nya köpcentret i Malmö som är jättestort. Utan på är det typ bara glas. Ska gå nu ses :)

Av Sara - 27 oktober 2012 11:25

hej hopp!  

nu sitter jag på biblan ,med min bästis.

idag ska jag och emma inte göra något specielt,

men i veckan ska vi till emporia   

Ni som inte vet så är det ett jätte stort köpcenter i malmö.

Föresten så vet jag inte vilken dag halloween är    hhaha

jaja jag får väl ta reda på det.

Efter jag har skrivit deta ska jag gå in på sf bio och

kolla om det går några bra filmer i veckan.

Jag kan inte ladda upp någon bild för jag sitter på

biblan   

Ska gå nu kommer kanske några bilder senare, vi får se.

  

ska gå nu ses! tjao!   

:)

Av Sara - 26 oktober 2012 17:33

Hejsan sa! Idag på bilden ritade jag, kommer en bild,och nu sitter jag och väntar på att min bästis ska komma o hämta mig för vi ska vara i helgen, och kanske mer :D vet inte riktig vad jag ska vara på halloween men det får nog bli sminkning som föra halloween. Kommer nog lägga upp ett foto på mig.Idag hagglade :D tog ett foto på det. Här kommer bilderna. Den bilden där det står eminem var den jag gjorde på bilden och så här såg den ut innan jag hade färglagt den, och den med färg är den jag tog när jag var klar, blev det bra?
Jaha ska gå nu tror Emma kommer snart , hejdå <3

Av Sara - 25 oktober 2012 18:58

HEJ , IDAG VAR DER EN TYPISK 

´DÅLIG DAG`

NU SKA JAG FÖRKLARA VARFÖR,

I SKOLAN VAR DET BRA ÄNDAS TILL SISTA LEKTIONEN,

SOM ÄR NO

jo att det var så här,

vi ska bygga växthus.

och då ska man jobba två och två,

och jag jobbar med en tjej som var sjuk och som inte kom på föra lektionen ,

då vi skulle rita skisserna.

så jag ritade ett hus, typ.

och nu denna lektionen, skulle man börja bygga, och tjejen jag arbetar med var

inte på lektionen idag heller så jag fick börja själv,

men jag hade inte mätt än så jag försökte få fram

hur man delar en träpinne på fyra delar när den

är en meter och sexton centimeter?

så det gick inte så jag bestämmde att jag skulle

rita i mitt block hela lektionen, för att jag också blev sur.

Och sen när jag kom hem och satt och åt så sa gunnar min (plastpappa) att jag skulle 

få baka i helgen och då sa jag att min 

bästis skulle ju komma hit.

(som bara har varit hos mig två gånger på tre år)

och då säger min mamma ,

nej det har vi inte bestämt .

Fast hon sa föra helgen att det var okej.

Så jag blev arg och gick up på mitt rum och tittade på en film.

Föresten här kommer trailern på LET ME IN,

och bara så ni vet kan man se den på youtube. AH ni får söka på youtube istället det gick inte.

En bra sak idag var att jag träffade en gosig katt. 

Filmade lite.


  Iallafall nu sitter jag och lyssnar på musik på spotyfi.

Ni kan gärna skriva vad ni heter på instagram i komentarerna.

Hejdå ska gå nu    ses imon :) FREDAGGGGGGGGG!!





Av Sara - 24 oktober 2012 20:47

HEJSAN SVEJSAN   

Idag var jag ute och gick igen, kollade oxå på en film, LET ME IN.

Ska visa treailern sen.

Glee slutade precis på tv 11,

och nu kommer en film som verkar läskig, så jag tror att

jag bara ska titta på början.

Den handlar typ om ett spöke som brytter benen på

barn. BLÄÄÄ    

Så ni som gillar sånt kan ju titta.

Jag ska nog börja med veckans bild,

som kommer gå till så att jag lägger in en bild eller två ifall jag inte kan

välja.

Och bilden jag lägger upp är så klart från veckan   

Börjar med det nästa vecka.

Här kommer några bilder från idag   

hasta luego!

 

 

Av Sara - 24 oktober 2012 18:00

Hej , jag sitter och kollar på film på min skoldator, Det finns två sidor som man kan kolla på film på och på serier. Dom heter www.swefilmer och den andra får ni söka på Google , sök på watch series online , så trycker ni på den första som kommer upp.
Så nu kollar jag på filmen Let me in.
Den rekommenderar jag! En kille som träffar en liten tjej som är en vampyr :)
Skriver mer senare om dagen :) ses :)

Av Sara - 24 oktober 2012 14:32

Hej är ute och går är snart hemma, kanske skriver mer då :)

Av Sara - 23 oktober 2012 20:18

Hej ,
jag sitter och kollar på The secret cirkel :) Det är en serie som går på tv 11 och som handlar om en tjej som
är en häxa o så träffar hon andra
personer som också är häxor, hon vet inte att hon är en häxa men får reda på det sen :) rekommenderar :D
Går på tisdagar kl 8

Presentation


Ja, vad ska man säga? gillar väl de flesta som ungdomar gör iguess , träffa nytt folk, festa osv. Tränar styrka med,till sommaren ska jag ha nått mitt mål! Musik är min vardag. Denna blogg är om vad jag gör , ni får följa mina åsikter och vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jepp


Ovido - Quiz & Flashcards