~MyLifeAsSara~

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

Träning

Av Sara - 18 januari 2015 08:40

Så först tränade Jag på gym, men mitt kort har gått ut för terminen, och just nu har jag inte pengar för att köpa nytt. Så jag gjorde ett schema över hur jag skulle träna, dock så tycker jag det är enklare att gå till gym, för man får mer motivation för att gå dit än vad man har när man är hemma. japp iallafall så håller jag på att tjäna pengar nu, så ska spara de, sen typ köpa gymkort, jojo sommarkort när de kommer ut. Men vill också spara till en stationär dator så får se hur det bli, btw igår var jag på LBS öppethus och tror jag ska börja där, gå linjen musik. Min närmaste kompis ska också gå den linjen, men inte helt säker på att jag kommer in dock men fårse, plus man får Mac book PRO där *-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Gym

Av Sara - 25 februari 2015 16:50

heej, e nu på bussen påväg till gymmet, tredje dagen på rad nu, ska gymma imon med sen på fredag är det vila, tog precis två bilder på solen eftersom tycker den låg i fint läge :) [Bild] [Bild] ...

Av Sara - 21 februari 2015 12:10

svejshejs Som ni ser tänkte jag skriva lite om vad jag gjort på sportlovet , inte så mycket faktiskt men skit samma, vad jag kommer ihåg så var jag i stan förra helgen , i måndags tog jag det lugnt , justeee i söndags så var jag på gymmet och köpte ...

Av Sara - 8 februari 2015 19:05

hey Så i fredags skuggade jag och Emma på Lbs , linjen musikproduktion, det var najs och båda trivdes , det var en kille i klassen , som var ganska ful haha , nej men inte min sort. Iallafall så märkte att han tittade på mig hela tiden typ, men asså...

Av Sara - 8 februari 2015 17:26

SHUU ehm så som det står i rubiken ska jag snacka lite om hur det går för mig att sälja kvp och lite mer. Så för typ tre veckor sen eller något sånt , började jag sälja kvp, i början var det jobbigt , för hade för stora förväntingar och hittade d...

Av Sara - 24 januari 2015 23:00

Hej, det har snöat. Gilla jag inte alls. Jag vill ha sommar. Typ nu. Tack hej. Nä men Hejhej, när jag ändå kom in på ämnet sommar, så kan jag passa på att säga att jag och min bästis har bestämmt att vi ska köpa varsit jojo sommarkort , ett såd...

Presentation


Ja, vad ska man säga? gillar väl de flesta som ungdomar gör iguess , träffa nytt folk, festa osv. Tränar styrka med,till sommaren ska jag ha nått mitt mål! Musik är min vardag. Denna blogg är om vad jag gör , ni får följa mina åsikter och vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jepp


Ovido - Quiz & Flashcards