~MyLifeAsSara~

Direktlänk till inlägg 19 januari 2015

no sè

Av Sara - 19 januari 2015 18:17

Hejsan svenjsan fuckers (elr ngt)

Asså jag har allvarliga problem med att komma på en rubrik.

Så jag har nu valt att jag ska gå Musikprodiktion på LBS, det verkar kul och min bästis vill också gå där (hoppas jag) Man får också en macbook pro när man går där, vilket är ett stort plus hehee , jag gillar apple ganska mycket så japp.

Ehm igår fortsatte jag att kolla på Sons of anarchy, jag hade kommit till säsong sju, tror det är sista säsongen med, inte säker. De som inte vet vad det är för serie så kan jag berätta lite.

Det handlar om jax teller (skit snyggg btw) han tar över sin pappas clubb. (sons of anarchy) Det handlar om kriminela affärer och familje ärenden osv. Folk dör och jax försöker göra det bästa för familjen typ. Annars kan ni bara kolla trailern.

Jag tränar ju hemma nu , så har gjort ett schema typ,

Mån: röv

tis: mage

ons:vila

tor:röv

fre:mage

Jag kommer inte riktigt gå in på detalj vad jag gör för övningar för det orkar jag inte hee.

Jag kollar iallafall på Blogilates , Det är en tjej som gör tränings videos, jag brukar kolla på henne för man blir peppad och det är nästan som en egen PT :)

Innan jag tränar efter skolan så brukar jag powerwalka till stan och tillbaka från mitt område. Detta gör jag för då bränner jag fett på låren men också på magen. Dock så vill jag inte att mina lår blir för smala för gillar inte det så mycket.

Jag hattaaaar verkligen när man börjar få känslor för någon som man Vet inte har känslor tillbaka och att man bara kommer må dåligt sen och det kommer gå åt helvete, men skit samma har varit med om det innan så kan komma över personen snabbt. Bara att fortsätta med livet och inte tänka på det så mycket. Föresten , för en stund sen när jag satte mig vid skrivbordet fick jag ba sånt jävla ryck att jag skulle blogga, och sedan rita medans jag kollade på sons of anarchy. Blev helt peppad vet inte varför lelll.

Jävlar vad mycket jag skriver hahaha, glömmer att ta bilder på mig och så, det gjorde jag mycket innan. Glömmer dock bort det i skolan osv. Ska försöka att ta fler bilder och lägga upp. Jag brukar gilla att läsa bloggar med mycket bilder, Det är så mycket roligare med bilder än bara text lel. Hmmm finns det något annat att skriva?

Kommer inte på något just nu, efter jag har skrivit detta ska jag ta och fortsätta kolla på SOA och rita, btw tipsar starkt om Joel faviere (artist) Vet inte om ni kommer gilla han eller gillar han , men gör jag iallafall :) Yess men vi ses

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Gym

Av Sara - 25 februari 2015 16:50

heej, e nu på bussen påväg till gymmet, tredje dagen på rad nu, ska gymma imon med sen på fredag är det vila, tog precis två bilder på solen eftersom tycker den låg i fint läge :) [Bild] [Bild] ...

Av Sara - 21 februari 2015 12:10

svejshejs Som ni ser tänkte jag skriva lite om vad jag gjort på sportlovet , inte så mycket faktiskt men skit samma, vad jag kommer ihåg så var jag i stan förra helgen , i måndags tog jag det lugnt , justeee i söndags så var jag på gymmet och köpte ...

Av Sara - 8 februari 2015 19:05

hey Så i fredags skuggade jag och Emma på Lbs , linjen musikproduktion, det var najs och båda trivdes , det var en kille i klassen , som var ganska ful haha , nej men inte min sort. Iallafall så märkte att han tittade på mig hela tiden typ, men asså...

Av Sara - 8 februari 2015 17:26

SHUU ehm så som det står i rubiken ska jag snacka lite om hur det går för mig att sälja kvp och lite mer. Så för typ tre veckor sen eller något sånt , började jag sälja kvp, i början var det jobbigt , för hade för stora förväntingar och hittade d...

Av Sara - 24 januari 2015 23:00

Hej, det har snöat. Gilla jag inte alls. Jag vill ha sommar. Typ nu. Tack hej. Nä men Hejhej, när jag ändå kom in på ämnet sommar, så kan jag passa på att säga att jag och min bästis har bestämmt att vi ska köpa varsit jojo sommarkort , ett såd...

Presentation


Ja, vad ska man säga? gillar väl de flesta som ungdomar gör iguess , träffa nytt folk, festa osv. Tränar styrka med,till sommaren ska jag ha nått mitt mål! Musik är min vardag. Denna blogg är om vad jag gör , ni får följa mina åsikter och vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jepp


Ovido - Quiz & Flashcards