~MyLifeAsSara~

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Sara - 21 februari 2015 12:10

svejshejs
Som ni ser tänkte jag skriva lite om vad jag gjort på sportlovet , inte så mycket faktiskt men skit samma, vad jag kommer ihåg så var jag i stan förra helgen , i måndags tog jag det lugnt , justeee i söndags så var jag på gymmet och köpte nytt gymkort , det är ett års gymkort + att det är på stora gymmet , mer maskiner och att det är ett nattgym så jag kan gå in när jag vill hehe så de Najsss, i tisdags var jag i stan med min mamma och syrra , vi åt på resturang , sedan åkte jag till Emma och sov där till onsdagen , vi var i Malmö på en träff. Det var kul i guess , i torsdags så klippte jag mig kortttt och ja vet inte om jag är nöjd eller inte , Emma sa att jag såg mindre ut så vet inte riktigt haha
Och igår var jag med Emma igen, vi var i Malmö och flumade runt , jag köpte en till foundation fast jag precis har köpt en , men hon i kassan övertalade mig och den jag har nu blir det liksom fläckar av så ja varför inte, jag köpte också puder. Jag brukar inte använda det men hon sa, för att foundationen skulle stanna kvar bättre så kan man använda de så blir det bättre. Därefter köpte jag ett par svarta byxor. Idag har jag varit ute med Kvällsposten och har fått två nya kunder , och om jag räknade ihop allt så fick jag 230 kr ungefär. Nu ska jag snart till stan, ska köpa nya skor , kommer bild på de, och efter stan ska jag gymma :) kommer lite bilder jag har tagit med ^^ hajjj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ja, vad ska man säga? gillar väl de flesta som ungdomar gör iguess , träffa nytt folk, festa osv. Tränar styrka med,till sommaren ska jag ha nått mitt mål! Musik är min vardag. Denna blogg är om vad jag gör , ni får följa mina åsikter och vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jepp


Ovido - Quiz & Flashcards